måndag 29 september 2008

CPR

September råkar vara fin i år. Till och med blåbären kämpar sig kvar på risen i NackaReservatet. Men för mig får de gärna släppa taget och ruttna. Det enda som gläder mig i höstsolen är att det är fantastiskt väder för att cykla med lätthet. Veckan har varit fantastisk för RacerRull, men tro inte att min Peugeot tillåter det. Nehejdå. Den har fått punktering och växlarna har ramlat bort och Cykelmannen i Cykelbutiken sa till mig att den här cykeln har minsann ingen möjlighet att överleva. Reservdelar har tydligen inte producerats på 27 år. Jag bad honom att utföra någon slags första hjälpen och det snabbt. Nu har jag väntat 4 dagar. Det är på tok för länge för lite enkel CPR. 

Innan cykeln gav upp kampen rullade jag snabbt till Miura (Metro Area), Berghain (Aril Brikha) Rainbow Man Chop Suey (Busy P) och Nord (Jürgen Paape) m.mkt.m  Nu har jag slappat ihop på musikfronten. Herregud, jag har ju tillochmed skrivit ett inlägg om BoKaspers. Laga min cykel snabbt. Snart är det fler som behöver CPR.