söndag 14 september 2008

Lost in....


Jag har förstått att det finns en gräns för vad folk ska behöva tåla. Jag har också insett att jag kommer passera den gränsen nu. Jag har redan samvetskval, det känns jobbigt att vara den som är Den. Men jag har suttit och hållit på den här bilden i flera dagar nu, jag kan inte hålla mig längre. 

Egentligen skulle jag ju verkligen, jag menar verkligen, kunna låta bli att lägga ut det här, men jag Måste! Varför? Jo. Jag har en teori om att ibland är folk lurade. Folk har gått vilse i modeträsket och någonstans i ModeMangrovet låtit både Ögon och Förstånd sugas upp av den förrädiska dyn. Kvar står man och grabbar i Panik efter första bästa plagg på Innelistan. Jag har hört att det är Hett med Metallic Leggings. You've heard it too? Well, so did this girl. 

Jag har också hört att det finns något som heter Integritetsskydd. Dessbättre är lagen runt detta begrepp mer eller mindre Luddig. Och jag gömmer mig någonstans i denna juridiska dimma i förhoppning om att ingen kommer hitta mig. Och bilden är ju faktiskt bakifrån.  This Won't Happen Again. I Promise.