onsdag 2 april 2008

Snygghet varar 3 minuter och 21 sekunder

Om jag fick betalt för all tid jag spenderar på youtube skulle jag varit rik. Men jag är inte bitter över min förlorade rikedom. Jag hittar ju så mycket som jag aldrig trodde fanns. Som en snygg Alex Schulman.

The Teenagers är verkligen inte några favoriter. Riktigt långt ifrån faktiskt. Jag kanske har blivit för gammal? Jag tycker mest det här är beviset på att godkänd stil verkligen inte alltid genererar godkänd musik. De kvalar nästan in i gruppen som jag i förra inlägget dömde ut som oinspirerade, trötta och oengagerande. Men. Alex Schulman verkar fått vara med på ett hörn. Eller någon som är grymt lik, men som ändå lyckas med konststycket att se bra ut! 

Ja herreminje, verkligen inget att spana in. Det här är ju så långt ifrån viktig information man kan komma. Men jag förundrades i minst 30 sekunder, och det räcker gott för att jag ska tillmäta det betydelse!